رویدادها آرشیو خبر ها
آغاز رسمی تمرینات یوونتوس

آغاز رسمی تمرینات یوونتوس

به گفته رسانه های ایتالیا، یوونتوسی ها از فردا در زمین تمرین کونتیناسا تمرینات خود را با رعایت اصول بهداشتی و سلامتی موجود برای مقابله با ویروس کرونا شرکت می کنند.

به نوشته این رسانه ها تمام بازیکنان حاضر در ایتالیا و شهر تورینو می توانند در این جلسه تمرینی حاضر شوند و سایر بازیکنانی که در این مدت ایتالیا را ترک کرده بودند نیز باید به کشور بازگردند اما طبق قانون می بایست 14 روز در قرنطینه باشند و از آن پس در صورت نداشتن علائم به تمرینات یووه اضافه شوند.

در این میان تنها پائولو دیبالا با گذشت 44 روز همچنان با تست های مثبت کرونا ویروس روبرو میشود و در میان بازیکنان همچنان بهبودی کامل به دست نیاورده، باید منتظر بماند تا شرایط او نیز مشخص شود.

گفتنی ست، در صورت برگزاری تمرینات، تیم پزشکی بازیکنان را پیش از شروع تمرینات معاینه خواهند کرد و در حین برگزاری تمرینات و در پایان جلسه نیز شرایط جسمانی بازیکنان تحت نظر خواهد بود و تمرینات نیز با رعایت فاصله اجتماعی و بهداشتی برگزار می شوند و به نظر میرسد بازیکنان در گروه های مختلف به تمرین خواهند پرداخت. استفاده از استخر و سالن بدنسازی همچنان ممنوع خواهد بود و برای گرفتن دوش و استراحت از اتاق های خود در هتل یووه استفاده خواهند کرد و با در نظر گرفتن یک زیرگذر به طور مستقیم راهی مرکز تمرین خواهند شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: